Lekcie jogy

Joga v RAJ zdravia ponúka harmonické spojenie telesného cvičenia, dychových techník a relaxácie. V našich priestoroch vytvárame ideálne prostredie pre cvičenie jogy s dôrazom na vnútorný pokoj a harmóniu. Skúsení inštruktori vás budú sprevádzať cez rôzne ásany a techniky dýchania, prispievajúce k uvoľneniu tela a mysle.

Vinyasa Flow Yoga

Vinyasa Flow Yoga je dynamický štýl jogy, určený pre každého, kto hľadá intenzívny pohyb a cvičenie.

Lektorka: Barbora Brezinová

Vyštudovaná, vášnivá tanečníčka telom i dušou a certifikovaná inštruktorka jogy. Tanečné skúsenosti zbierala nielen na tanečnom konzervatóriu v Bratislave, ale aj v zahraničí, najväčšie skúsenosti získala v Holandsku. Má skúsenosti aj s vedením kurzov pre deti a svojim nadšením a radosťou z pohybu inšpiruje mladú a strednú vekovú skupinu.

Zdravý chrbát

Lekcie sú určené pre ľudí so sedavým zamestnaním a bolesťami chrbta.

Lektorka: Šárka Ondrišová

Joge sa aktívne venuje od roku 2012, kedy jej pomohla vyriešiť zdravotný problém s chrbticou. Záujem o jogu a predchádzajúce skúsenosti práce s telom a pohybom hlavnej profesie tanečnej choreografky a pedagogičky ju posunuli a spravila si inštruktorský kurz jogy. Má za sebou 7 rokov vedenia kurzov jogy, pritom sa ďalej vzdeláva a ku kurzom jogy pridala aj štúdium ajurvédy. 

Relax Joga

Lekcia smeruje k čo najväčšej harmonizácii a k zosúladeniu spomenutých aspektov do finálneho flow, ktorý vás prevedie vždy novou cestou za sebapoznaním a sebarealizáciou. Pre všetkých čo hľadajú hĺbku, výzvy a disciplínu vnímajú ako predpoklad netušenej slobody.

Lektorka: Šárka Ondrišová

Joge sa aktívne venuje od roku 2012, kedy jej pomohla vyriešiť zdravotný problém s chrbticou. Záujem o jogu a predchádzajúce skúsenosti práce s telom a pohybom hlavnej profesie tanečnej choreografky a pedagogičky ju posunuli a spravila si inštruktorský kurz jogy. Má za sebou 7 rokov vedenia kurzov jogy, pritom sa ďalej vzdeláva a ku kurzom jogy pridala aj štúdium ajurvédy. 

Joga v dennom živote

Joga v dennom živote je pre všetkých, ktorí majú skúsenosti s cvičením jogy, chcú sa zdokonaľovať, zlepšiť kondíciu a spevniť svaly.

Lektorka: Vlasta Kaňuchová, JvDŽ

Certifikovaná lektorka jogy podľa systému Joga v dennom živote. Má dlhoročné skúsenosti s vedením kurzov, má citlivý a láskavý prístup k cvičencom, vie ich inšpirovať a povzbudiť v napredovaní.

Teen joga pre mládež

Cvičenia sú upravené a prispôsobené veku cvičencov, 14 – 17 rokov. Základom cvičení sú zostavy jogy proti bolestiam chrbta. Dôraz sa kladie na návyk správneho dýchania a správneho držania tela. Pozície, ásany, sú viac zamerané na posilnenie svalov chrbta a telového jadra, ktoré sú oslabené vďaka nedostatku pohybu a dlhým vysedávaním tejto vekovej skupiny.

Lektorka: Katka Bohdalová, JvDŽ

Majiteľka RAJ zdravia a certifikovaná cvičiteľka jogy podľa systému Joga v dennom živote. Kurzy jogy vedie od r. 2008 v súčasnosti sa zameriava na cvičenia s mládežou na správne držanie tela a posilnenie svalov brucha a chrbta. Lekcie a kurzy vedie tak, aby neboli len o fyzickom cvičení, ale aj o osvojení si princípov jogy v bežnom živote.

Ranná joga

Ranná joga je úžasný spôsob, ako začať deň plný energie, pokoja a harmónie. Sústredíme sa na plynulé pohyby spojené s hlbokým dýchaním, čo pomáha upokojiť myseľ a uvoľniť telo. 

Lektorka: Šárka Ondrišová

Joge sa aktívne venuje od roku 2012, kedy jej pomohla vyriešiť zdravotný problém s chrbticou. Záujem o jogu a predchádzajúce skúsenosti práce s telom a pohybom hlavnej profesie tanečnej choreografky a pedagogičky ju posunuli a spravila si inštruktorský kurz jogy. Má za sebou 7 rokov vedenia kurzov jogy, pritom sa ďalej vzdeláva a ku kurzom jogy pridala aj štúdium ajurvédy. 

Pilates

Pilates je pre všetkých, ktorí chcú spevniť svaly a telo – zmiernenie bolestí chrbta – správne držanie tela

Lektorka: Nina Masárová

Pilatesove cvičenia posilňujú nielen vonkajšie svalstvo, ale aj hlboko uložené vnútorné svaly, ktoré sa pri bežnej činnosti nepoužívajú. Cvičenia posilňujú svaly, zmierňujú bolesti chrbtice, kĺbov a kladú dôraz na správne držanie tela. Pri cvičení sa používajú rôzne pomôcky, ako nafukovacie lopty, naťahovacie gumy a podobne.

Základy jogovej praxe pre začiatočníkov

Lekcie sú vhodné pre všetkých, ktorí s jogou plánujú začať alebo už začali, napríklad, cvičením doma či online a chcú si byť istí, že cvičia správne, bezpečne a zdravo.  Spoločne prejdeme základné jogové pozície – asány, ich správne prevedenie a dýchanie.

Lektorka: Šárka Ondrišová

Joge sa aktívne venuje od roku 2012, kedy jej pomohla vyriešiť zdravotný problém s chrbticou. Záujem o jogu a predchádzajúce skúsenosti práce s telom a pohybom hlavnej profesie tanečnej choreografky a pedagogičky ju posunuli a spravila si inštruktorský kurz jogy. Má za sebou 7 rokov vedenia kurzov jogy, pritom sa ďalej vzdeláva a ku kurzom jogy pridala aj štúdium ajurvédy. 

  • Cvičí sa v pohodlnom, najlepšie v bavlnenom oblečení. Karimatky a vankúšiky sú k dispozícii. Z hygienických dôvodov navrhujeme účastníkom kurzov, aby si so sebou priniesli vlastný uterák, ktorý si položia na karimatku pod hlavu. Vstup do jogovej cvičebne je taktiež z hygienických dôvodov len v ponožkách.
  • Na lekcie jogy prichádzajte o 10 minút skôr, aby sme začali včas a vzájomne sa nerušili počas úvodnej relaxácie.
  • Cvičenia môžu navštevovať všetky osoby bez ohľadu na vek. Deťom do 15 rokov je povolený vstup len v sprievode dospelej osoby a len na tie cvičenia, ktoré sú primárne určené pre ich vekovú kategóriu. Tehotným mamičkách odporúčame od tretieho mesiaca tehotenstva len špeciálne kurzy pre nich určené.